[Gelistirici] Katkıcılar için ftp alanı ? mümkünse :)

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
12 Kas 2008 Çar 00:46:01 EET

Merhaba,

Katkıcı( bu kelimeden hiç hazzetmiyorum nedense) arkadaşlarla zaman zaman
karşılaştığımız bir problemin çözümü için bir öneride bulunmak istiyorum.
Paketlerimiz için svn snapshot, çeşitli binaryler, kaynak adresi değişmiş-
kapanmış tarballar gibi bazı kaynakları internet ortamına yüklememiz gerekiyor
bazen. Bunu ya rica minnet birilerinden isteyerek yapıyoruz, ya da alanı olan
varsa oraya atıyor. Neticede darmadağınık ve çok da süreklilik sağlamayan bir
kaynak arşivi oluşuyor katkıcılar için.

Diyeceğim şu ki, katkıcılar için de bir ftp subdomain gibi birşey açılsa, ve
herhangi bir sıkıntı yaşamadan gerektiği zamanlarda buralara yüklesek gerekli
dosyaları, kaynakları. Böylece hem arşiv dosyalarının sürekliği sağlansa, hem
de katkıcı kaynakları düzgün bir yerde dursa.

Hatta bu ftp adresi de, pisi.conf içinde tanımlanan [1] yanına, [2] gibi bir
kardeş olarak gelse ve pisi de birşey bulamayınca bir de oraya baksa.

[2]deki gibi bir adrese katkıcıların kullanıcı adı ve şifreleriyle ftp erişimi
sağlanarak kolayca çözülebilir gibi geliyor bana.

Olmaz, olamaz, imkansız, ne gerek var diyen, demeyen ?

1.fallback = ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pisi/source
2.fallback = ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pisi/source/contrib/
--
Mehmet Nur Olcay