[Gelistirici] [Fwd: [paketler-commits] r55583 - in devel/applications/editors/vim: . files/official]

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
11 Kas 2008 Sal 16:33:20 EET

On Monday 10 November 2008 00:25:11 Onur Küçük wrote:

>  hah, neden diye bakamadım ama ben de sinir oluyorum buna
>
>  kde plugini mi patladı acep, onu kapatmış olmamız lazım gerçi

Plugin güncellemesi alışıla gelmiş bir davranışı değiştiriyor anladığım
kadarıyla. Vim in stable depoya merge ini isteyeceğim. O yüzden bir daha
sorayım. Eğer revert edilmesini istiyorsanız revert edebilirim. Kullanmadığım
için sorunun ehemmiyetini anlamış değilim. Ama bana kalırsa (sadece genel bir
görüş) alıştığımız bir davranışı değiştiriyor diye revert etmeyi doğru
bulmuyorum. Bu şekilde davranırsak sadece bunun için değil bir çok uygulama
için aynısını yapmanın yolunu açmış oluruz. Yakında KDE4 e geçeceğiz KDE3 de
alıştığımız şeylerin bir çoğu değişecek mesela.