[Gelistirici] Eclipse ve Netbeans Paketleri

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
10 Kas 2008 Pzt 09:44:04 EET

ugur tutar wrote On 10-11-2008 02:14:
>    Turkiye'de Linux kullanıcıların buyuk cogunlugu programcı ve
> bunlarında bir kismi ogrenci. Bir cok okulda Java egitimi veriliyor ve
> bu insanlarlar genelde Eclipse-Netbeans kullaniyor. Ben bir cok kisi
> taniriyorum iyi platformlar icin windows kullanmayi birakmayan. Burda
> Pardus'daki bence en kaliteli IDE yi depodan kaldirmak deil IDE
> sayisini arttirmak daha mantikli olur.
>    Benim gibi kucumsenmeyecek sayida eclipse kullanicisi var. Ve bu
> insanlara yonelgeler ile derletmek kulfet olcaktir bence. Bence bu
> daha buyuk bir soguma sebebi olur. Sorun varsa ve cozulebiliyorsa,
> [...]
Katılıyorum. Eclipse'in depodan kaldırılması sözkonusu bile olmamalı
bence. Sadece zip açıyor olabilir actions.py'de ama adamın depodan
kolaylıkla eclipse'i kurmasını sağlıyoruz. Her programcı gidip wikiden
eclipse belgesi okuyup, gidip zip indirip, düzgün yere açacak kadar
linux bilgisine ve yeteneğine sahip olmayabiliyor.

Kaldı ki Eclipse dışında da ikili paket barındırıyoruz depomuzda, en
büyük örneği Skype.

Bakımı elbet yapılır, ilgilenmeyen biri çıkarsa ben bakarım olmadı.

--
Ozan Çağlayan