[Gelistirici] Acil Test İsteği...

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
8 Kas 2008 Cmt 14:12:58 EET

On Fri, 07 Nov 2008 11:55:23 +0200
Serdar DALGIÇ <serdar at cclub.metu.edu.tr> wrote:

> [...]
> şöyle yazıyor: Imlib2 ve Imlib 1.x tamamen farklı oldukları için bir
> arada kurulu bulunabilirler. İkisi de aynı amaçla yapılmıştır.
>
> Çakışmayı Çağlar işaretlemiş:
>
> <Update release="4">
>         <Date>2006-10-28</Date>
>         <Version>1.2.1.009</Version>
>         <Comment>Conflict with imlib</Comment>
>         <Name>S.Çağlar Onur</Name>
>         <Email>caglar at pardus.org.tr</Email>
> </Update>
>
> Neden çakışma yazıldığı hakkında bir fikriniz var mı? Hakikaten
> çakışma varsa, gerekliyse, bu açıklamayı da değiştirsek iyi olur

 Evet imlib ile imlib2 isimleri, kısmen işlevleri ve geliştiricileri
aynı olmasına rağmen birbirlerinden farklı araçlar. Çakışma yazmaya
gerek olmamalı.

 Bir ara obsolete tag ı yokken bazı paketleri depodan çıkarmak için
diğer paketlere conflct yazıyorduk, o arada yapılmış olabilir.

> iyi çalışmalar
>
> -serdar
>
> --
>
> imlib de gdpc'nin bağımlılığı (garnitür niyetine contrib deposuna
> koyduğum, bilimsel simülasyon paketi.) ama imlib kaldırıldığında da
> gdpc çalışıyor. Sitesinde imlib bağımlılığı olduğu söyleniyor ama
> objdump -p /usr/bin/gdpc | grep -i needed dediğimde imlib'in içinden
> çıkan herhangi bir lib'e depend etmediğini gördüm. onu da
> kaldırıyorum şimdi.

 dlopen ya da benzeri bir yöntemle çağırıyor olabilir