[Gelistirici] Acil Test İsteği...

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
7 Kas 2008 Cum 11:55:23 EET

Ekin Meroğlu wrote On 05-11-2008 10:20:
> Merhaba;

Selamlar;

> Güvenlik ekibimiz aşağıdaki iki paket için acil test ve geri dönüş istedi -
> paketler derlenip 2008-test deposuna girdi.

imlib2'de imlib çakışma olarak yazılmış, ama imlib2'nin açıklamasında
şöyle yazıyor: Imlib2 ve Imlib 1.x tamamen farklı oldukları için bir
arada kurulu bulunabilirler. İkisi de aynı amaçla yapılmıştır.

Çakışmayı Çağlar işaretlemiş:

<Update release="4">
        <Date>2006-10-28</Date>
        <Version>1.2.1.009</Version>
        <Comment>Conflict with imlib</Comment>
        <Name>S.Çağlar Onur</Name>
        <Email>caglar at pardus.org.tr</Email>
</Update>

Neden çakışma yazıldığı hakkında bir fikriniz var mı? Hakikaten çakışma
varsa, gerekliyse, bu açıklamayı da değiştirsek iyi olur bence..

iyi çalışmalar

-serdar

--

imlib de gdpc'nin bağımlılığı (garnitür niyetine contrib deposuna
koyduğum, bilimsel simülasyon paketi.) ama imlib kaldırıldığında da gdpc