[Gelistirici] pardus listelerinde arama?

Arda Çetin arda at pardusman.org
7 Kas 2008 Cum 01:43:53 EET

2008/11/6 Mehmet Nur Olcay <mnurolcay at gmail.com>:

> Merhaba,

> Diyorum ki; bu arayüze bir de Tarih ( x - y tarihleri arasında ), Liste ( x
> ve/veya listelerinde ), Gönderen ( From:x ve/veya y) gibi bazı seçenekler de
> eklense, bilhassa kullanıcılar için çok daha işlevsel olur.

Liste arşiv arama konusunda geçen ay ben de bir arama yaptığımda
herhangi bir sonuç elde edememiştim. Bildiğim kadarıyla Ahmet'in fi
tarihinde hatırladığı o sayfa Google Custom Search altyapısını
kullanıyor fakat belki güncellemeleriyle alakalı problemlerinden ötürü
bir sıkıntısı var.. Detayını bilmiyorum.
O sayfayı elden geçirmek dışında ikinci bir
alternatif olarak liste arşivlerini mail-archive.com ve/veya gmane.org
üzerinde tutsak nasıl olur?
Bildiğim kadarıyla teknik pek birşey gerekmiyor. Sadece ilgili
listelere bu servislerin mail adreslerini üye yapıyoruz, gerisi
kendiliğinden geliyor. Hem liste arşivleri konusunda bir yansımız olur
hem de arama konusunda kullanıcılara alternatif sunabiliriz.

Selamlar.
Arda