[Gelistirici] pardus listelerinde arama?

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
6 Kas 2008 Per 22:12:29 EET

Merhaba,

Bugün eski bir liste mesajı lazım oldu, http://liste.pardus.org.tr/arama/
adresinden bulmaya çalıştım ancak bulamadım bir türlü. Belki ben doğru
kelimelerle arayamadım. Ancak bu arayüzün yetersiz olduğunu düşünüyorum. Eski
zamanlardan kalma bir iletiyi bulmak, samanlıkta iğne aramaya benzeyebiliyor
bazen.

Diyorum ki; bu arayüze bir de Tarih ( x - y tarihleri arasında ), Liste ( x
ve/veya listelerinde ), Gönderen ( From:x ve/veya y) gibi bazı seçenekler de
eklense, bilhassa kullanıcılar için çok daha işlevsel olur.

--
Mehmet Nur Olcay