[Gelistirici] ikibindokuz yenilikler

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
6 Kas 2008 Per 23:32:13 EET

Furkan Duman wrote:
> 06 Kasım 2008 Perşembe 12:47 tarihinde Bahadır Kandemir

> Haha :) Not-Work Manager diye iğrenç bir espri yapayım.
>
> Şaka bir yana, sıkıntı duyduğunuz nelerdir? Bende şahane çalışıyor
> birkaç ufak sorunu saymazsak. Hata raporlarında da desteklenmeyen
> sürücü sorunu birçoğu da.

Link state'lerin algılanamamasından dolayı kaynaklanan tutarsızlık
sorunları çok baş ağrıtıyor. contrib'deki ifplugd paketi
network-manager'la uyumlu hale gelip kullanıma sokulursa, ethernet
bağlantılarında ve düzgün bir rfkill altyapısı sunan kablosuz kartlarda
link durumu algılanıp interface up/down edilebilir.

Şu anda mevcut paketle, kablo çekildiğinde nm durumu algılayıp
bağlantıyı down edip, notification çıkartıyor. Geri takıldığında da
bağlantıyı tekrar kuruyor ancak sanırım routing tablosuyla ilgili bir
problemden dolayı gateway'e erişemiyor arabirim. Çok vaktim olmadı bakmaya.

İlgi göstermeye vakti olan varsa durmasın : )

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>