[Gelistirici] ikibindokuz yenilikler

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
6 Kas 2008 Per 18:38:58 EET

06 Kas 2008 Per tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Şaka bir yana, sıkıntı duyduğunuz nelerdir? Bende şahane çalışıyor
> birkaç ufak sorunu saymazsak. Hata raporlarında da desteklenmeyen
> sürücü sorunu birçoğu da.

AdHoc, VPN, 801.1x desteği derken API fazla wireless odaklı hale geldi. Bir
yandan refactor etmek, bir yandan da betiklerden kaynaklanan bağlantı
hatalarını gidermek istiyorum.

Çalışan ama kirli kodlar var mesela, bakımı zorlaştırıyor. Wireless'ta
dışarıdan kanal belirtme fonksiyonu var, betiğin yapması gereken işi
arayüze yaptırıyor. Sonra DBus geçişi sonrasında profil dosyaları
kullanmaya başladığımızda batan yerler oldu, onlar temizlenmeli.

NM'nin kullanıcı dostu olmayan mesajları var hele, akıllara zarar...

> link.py'da refactoring mi düşünüyorsunuz? WPA'da sıkıntılar mı var
> bilmediğim?

WPA'da sıkıntı yok, WPASupplicant'ı DBus servis aktivasyonu ile çalışır
hale getirip kodu kısaltmayı düşünüyorum sadece.