[Gelistirici] Bugzilla'ya 'Diğer' ürünü eklesek(?)

selim ok selimok at gmail.com
6 Kas 2008 Per 00:38:37 EET

05 Kasım 2008 Çarşamba 20:40 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>yazdı:

>  Haftalık ları bilemedim ama RC ve Beta nın ne zararı var ki ? İdeal
> bir dünyada hata kaydı girildiğinde sorunun  yaşandığı sistemi de
> öğrenmiş oluyoruz otomatikman, "hangi sürümü kullanıyorsunuz" adımından
> kurtuluyoruz. Yarın öbür gün ilgili hata kaydına baktığımızda bize
> fikir verebilir.

Peki o zaman RC ve Betalar kalsın fakat haftalık sürümleri zaten test edecek
insanlar için hazırlamıştık ve sürekli olarak bu sürümleri kullanan
insanların olduğunu sanmıyorum. Evet test edildiği dönemde bunlar
kullanılıyordu ama artık listede kalabalık oluşturmaktan başka bir şeye
yaramıyor sanki.

 "!" programcılar için olumsuzluğu çağrıştırıyor ama kullanıcılar için
> aslında vurgu ifadesi taşıyor, bence böyle yapmayalım.
>
>  Madem me/ma olumsuzluk ekine bağlıyız kaçışımız yok, kelimelerle
> daha farklı oynasak, mesela

>  çözüldü
>  düzeltilmeyecek

Bu konuda itirazı olan yoksa, bu şekilde değiştirebilirim. Benim açımdan
sorun değil.

Iyi calismalar,
Selim

--