[Gelistirici] Bugzilla'ya 'Diğer' ürünü eklesek(?)

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
5 Kas 2008 Çar 21:40:19 EET

> Paketlerin senkronize olmasi konusunda Türker bir betik yazmisti.
> Gecenlerde de bu konu ile ilgili e-posta atmisti (
> http://liste.uludag.org.tr/gelistirici/2008-August/012972.html)
> listeye, sanirim son asamada artik.

 güzel olucak bu senkron işi, ne gerekiyorsa yapalım bence

> - Version listesinde haftalıkların, RC'lerin, Betaların durması
> mantıklı mı?
>
> Bence degil. Sirada onlar var :)

 Haftalık ları bilemedim ama RC ve Beta nın ne zararı var ki ? İdeal
bir dünyada hata kaydı girildiğinde sorunun  yaşandığı sistemi de
öğrenmiş oluyoruz otomatikman, "hangi sürümü kullanıyorsunuz" adımından
kurtuluyoruz. Yarın öbür gün ilgili hata kaydına baktığımızda bize
fikir verebilir.

> [...]
> Hatalar topluca listelenirken cözüm bilgisi kisaltilarak ilk 4 harfi
> ile gösteriliyor. Bu durumda "Düzeltildi" ve "Düzeltilmeyecek"
> durumlari ayni ilk 4 harfle yani DÜZE ile gösterilecek. Bunlari
> birbirinden ayirmamiz gerekiyordu ve o dönem konustugumuzda benzer
> anlam tasiyan "Reddedildi" kelimesini kullanmaya karar vermistik.
>
> Bu konuda bir cözüm ismi "!Düzeltilmeyecek" olark degistirmek.
> Böylece 4 harfe yazildiginda !DÜZ olarak görünecek ve ayirt
> edilebilecek. Fakat pis bir cözüm bu. Akliniza baska birsey geliyorsa

 "!" programcılar için olumsuzluğu çağrıştırıyor ama kullanıcılar için
aslında vurgu ifadesi taşıyor, bence böyle yapmayalım.

 Madem me/ma olumsuzluk ekine bağlıyız kaçışımız yok, kelimelerle
daha farklı oynasak, mesela

 çözüldü
 düzeltilmeyecek