[Gelistirici] COMAR: Modelleri ayrı pakette dağıtmak

Furkan Duman coderlord at gmail.com
5 Kas 2008 Çar 09:40:44 EET

04 Kasım 2008 Salı 22:09 tarihinde Bahadır Kandemir
<bahadir at pardus.org.tr> yazdı:
>  - Modeller tutarlılığı sağlıyor. X modeli A paketinden çıkıyorsa, B
> paketi ilerde X modelini sağlayan bir betik getirirse COMAR'ın değil A
> paketinin release edilmesini bekleyecek. A paketi geliştiricisi, X
> modelinde değişikliğe giderse, ve B paketi geliştiricisi bundan haberdar
> olmazsa sorun yaşanacak. Modellerin merkezi bir yerde tanımlı olması
> gerek.

Kesinlikle katılıyorum. Comar modelleri bizim sistem API'miz. Merkezi olmalı.

Bir fikir:

Sağlanmak istenilen model, sistem modelinde yok ise, Çomar, eklenmek
istenen bu modeli sistemdeki  "Custom" bir dala ekleyip kullanma şansı
sunabilir belki. İlgili uygulama bu custom dalı kullanır. Daha sonra
bu model de Çomar'ın ileri sürümlerinde sistem modeline dahil
edilebilir. Bunun kararını ekip ortaklaşa verir.

--
Furkan Duman