[Gelistirici] KDM'yi Kdebase'den Ayırmak

Gökmen gkmngrgn at gmail.com
4 Kas 2008 Sal 22:51:41 EET

Merhabalar,
Pardus'ta Xfce kullanıcıları için bir giriş yöneticisi depomuzda bağımsız
olarak henüz yer almıyor. Baştan Slim bu açığı kapatır diye düşünmüştüm;
fakat PolicyKit meselesini GDM ve KDM dışında başka bir giriş yöneticisiyle
çözebilmiş değilim. Bu sebeple, sadece KDM kullanacak Xfce kullanıcıları
için kdebase paketini yüklemek zorunda bırakmamak için, KDM'yi paketten
ayırmak mümkün müdür? Bu, Xfce kullanıcıları için gerçekten çok sevindirici
bir gelişme olacaktır.

*Not:* "PolicyKit'in giriş yöneticileriyle ne alakası var?" sorusuna bir
türlü cevap bulamadım. Bilen varsa beri gelsin. Ama yine de KDM'nin
kdebase'den ayrılması gerektiğini düşünüyorum. Saygılar =)

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net