[Gelistirici] [paketler-commits] r55218 - devel/desktop/kde4/amarok-kde4

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
2 Kas 2008 Paz 00:55:55 EET

Merhaba;

Friday 31 October 2008 tarihinde, İşbaran Akçayır şunları yazmıştı:

> Ben de ona bakıyorum şu an, aslında adı geçen kitaplık (libmysqld)
> mysql-lib içinde ama nasıl oluyorsa server kurmadan çalışmıyor.
>
> Şimdi farkettim fedora'da mysql-embedded rpm'i var libmysqld.so	lar
> dışında sadece /usr/bin/mysql_client_test ikiliği var o da bizde
> mysql-client paketine gidiyor, server'ın bağımlılığı olduğundan
> farketmedik, sadece client ve lib ile deneyeceğim şimdi ..

Eline sağlık - Mysql'i depoya aldım, amarok deplerini düzenleriz testleri
bitince..
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]