[Gelistirici] [paketler-commits] r47182 - devel/programming/languages/python/aggdraw

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
30 Mayıs 2008 Cum 15:57:11 EEST

On 30 May 2008 Fri 13:57:07 paketler-commits at pardus.org.tr wrote:
> Log:
> remove system base dependencies

Selam,

Uzun zamandır bu devel/'deki system.base'leri ne yapayım diye düşünüyordum
ancak contrib'de bazı sorunlar ile karşılaşınca en azından aklıma birkaç
yanıt geldi;

Paket yöneticimiz gereği system.base ve system.devel deplerini yazmamıza gerek
yok ama bu durumda devel/ ve 2007/ merge'ü sırasında sorunlar çıkabiliyor.

* devel/'da libxml2 artık system.base, contrib/devel branchinde ise libxml2'e
depend eden birçok uygulama var. contrib/2008'e merge sırasında bu
libxml2'leri siliyordum ancak sürüm güncellediğimde ve 2007'ye merge
ettiğimde bunları tekrar yazmak durumunda kalıyorum. Bunun haricinde, gözden
kaçıp unutulanlar olabiliyor. 2007'ye merge ederken "bu acaba system.base
mi?" diye bakılması gerekiyor ve zaman kaybettiriyor. Aynı durum ana depolar
için de geçerli.

Devel/'de illaki system.base'i silmek şart ise uygulanabilir ancak 2007'yi de
hesaba katarsak bununla hiç uğraşmamak mantıklı geliyor. Siz ne
düşünüyorsunuz?