[Gelistirici] suspend

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
23 Mayıs 2008 Cum 22:16:04 EEST

23 May 2008 Cum tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> initramfs'e resume giriyor; fakat dynamic bağlandığı için çalışmıyor.
> static bağlanması için ise libgcrypt ve libgpg-error paketlerinden de
> static lib gelmesi gerekiyor. Ancak üç pakette de static bağlanmaması için
> configure parametresi görünce listeye bir sorayım dedim. Neden böyle
> yapıyoruz?

Daha önce static idi 2008'e merge ederken değiştirdim bağımlılıklar .a
dosyalarını taşımadıkları için, initramfs betiğinde değişiklik (so ları da
initramfs'e alması için) veya paketlerde staticleri alacağım ama daha
bakamadım...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/