[Gelistirici] [Uludag-commits] r18292 - in trunk/pisi/pisi: . cli operations

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
20 Mayıs 2008 Sal 11:03:41 EEST

Merhaba;

Tuesday 20 May 2008 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> Hayır. Burada bahsettiğim tutarlılık parametreler için geçerli.
>
> Listede 2008'de uzun zamandır borklamadığı için öntanımlı açık olsun
> denildi. Fakat halen borkladığı için 2008'de öntanımlı False bıraktım. Bu
> da aynı olacaksa 2007 de False yapılabilir.

Onu demek istemedim:

"sandbox kullanımı" config dosyasına göre öntanımlı kapalı, komut satırı
parametrelerine göre öntanımlı açık, bu tutarsız değil mi demek istedim.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]