[Gelistirici] [Uludag-commits] r18292 - in trunk/pisi/pisi: . cli operations

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
20 Mayıs 2008 Sal 10:52:38 EEST

Tuesday 20 May 2008 Tarihinde 10:38:34 yazmıştı:
> Merhaba;
>
> Tuesday 20 May 2008 tarihinde, uludag-commits at pardus.org.tr şunları
yazmıştı:

> Tutarlılık açısından bunun default'unun da True olması gerekmez mi ?

Hayır. Burada bahsettiğim tutarlılık parametreler için geçerli.

Listede 2008'de uzun zamandır borklamadığı için öntanımlı açık olsun denildi.
Fakat halen borkladığı için 2008'de öntanımlı False bıraktım. Bu da aynı
olacaksa 2007 de False yapılabilir.

Şu an 2007 ve 2008 de pisi davranışında bir değişiklik olmadı.

- Faik