[Gelistirici] 2008-test ikili deposunun pisi-index'i guncel degil

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
15 Mayıs 2008 Per 11:43:51 EEST

Merhaba;

Monday 12 May 2008 tarihinde, İnanç Yıldırgan şunları yazmıştı:
> Merhaba;
>
> Sadece index değil; 3 paket haricindeki (artwork,k3b ve kdm-pardus-theme)
> yeni derlenen paketlerde ikili depoda yok. Bunu bir kaç geliştirici ile
> birebir konuştum özellikle geliştirme sürecinde iken derlenen paketler
> ikili depoya günde bir defa yerine delendiği anda girmeli diye düşünüyorum.

Birebir konuşmak yerine listeye o zaman yazsaydınız keşke...

> Bu şekilde ortaya çıkan hataları daha çabuk görebilir ve bildirimini
> (kısmen çözümünü) daha hızlı bir şekilde gerçekleştirebiliriz. Diğer türlü
> stabil depo politikası ile günde bir defa güncellenen ikili paket deposu
> ile ortaya çıkan hataların çözümünü bir gün beklemek baya zaman
> kabettiriyor.

En son ne zaman denediniz bilmiyorum ama geçen hafta sonunda Tübitak-MAM'ın
yaşadığı bağlantı sorunları nedeniyle sync günde bir olarak ayarlandı,
bağlantı normale dönünce de - salı gecesi - tekrar saatte bir sync olmaya
başladı - o zamandan beri de öyle.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]