[Gelistirici] 2008-test ikili deposunun pisi-index'i guncel degil

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
12 Mayıs 2008 Pzt 16:17:54 EEST

Merhaba;

Sadece index değil; 3 paket haricindeki (artwork,k3b ve kdm-pardus-theme) yeni
derlenen paketlerde ikili depoda yok. Bunu bir kaç geliştirici ile birebir
konuştum özellikle geliştirme sürecinde iken derlenen paketler ikili depoya
günde bir defa yerine delendiği anda girmeli diye düşünüyorum. Bu şekilde
ortaya çıkan hataları daha çabuk görebilir ve bildirimini (kısmen çözümünü)
daha hızlı bir şekilde gerçekleştirebiliriz. Diğer türlü stabil depo
politikası ile günde bir defa güncellenen ikili paket deposu ile ortaya çıkan
hataların çözümünü bir gün beklemek baya zaman kabettiriyor.

İyi çalışmalar.

Monday 12 May 2008 Tarihinde 15:22:59 yazmıştı: