[Gelistirici] nvidia drivers

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
9 Mayıs 2008 Cum 23:16:16 EEST

09 May 2008 Cum tarihinde, Rasim AKAR şunları yazmıştı:
> Bilindiği gibi kurulum esnasında ekran gelmeme gibi bir sorunla
> karşılaşmıştım.
> Aynı sorunu son iso ile de yaşadım. Birden şimşekler çaktı ve denemek amacı
> ile notebook 'un vga çıkışına bir monitör bağladım ve o anda iki ekranda da
> kurulum ekranını gördüm.ekran geldikten sonra kuruluma devam edebiliyorum.
> xorg.conf u incelediğimde ise her hangi değişiklik yapılmış bir durumla
> karşılaşmadım.

Ekran kartı hakkında biraz bilgi verebilir misin? lspci -n, Xorg.0.log ?

Anladığım kadarıyla X açıldığında laptop ekranı kapalı geliyor. Bu durumda VGA
çıkışına bir monitör takar takmaz hem laptop hem de harici monitör ekranı
geliyor. 2007'de nv 2.1.7, 2008'de 2.1.8 var. Arada bir şey kırılmış
olabilir.