[Gelistirici] nvidia drivers

Rasim AKAR alsaberk at gmail.com
9 Mayıs 2008 Cum 22:20:48 EEST

On Thursday 08 May 2008 21:32:28 Murat Senel wrote:
> Thursday 08 May 2008 Tarihinde 21:15:34 yazmıştı:

Bilindiği gibi kurulum esnasında ekran gelmeme gibi bir sorunla
karşılaşmıştım.
Aynı sorunu son iso ile de yaşadım. Birden şimşekler çaktı ve denemek amacı
ile notebook 'un vga çıkışına bir monitör bağladım ve o anda iki ekranda da
kurulum ekranını gördüm.ekran geldikten sonra kuruluma devam edebiliyorum.
xorg.conf u incelediğimde ise her hangi değişiklik yapılmış bir durumla
karşılaşmadım.