[Gelistirici] Depoya yeni paketler

Ali Işıngör isingor at gmail.com
1 Mayıs 2008 Per 14:57:00 EEST

01 Mayıs 2008 Perşembe 14:44 tarihinde Serbülent ÜNSAL <
serbulent at pardus.org.tr> yazmış:

> Benim onay verdiğim liste ilk postada. Ona Gökçenin burada onay verdikleri
> ve
> verecekleri eklenecek. Ama istersen onay işi bitince copy paste yaparım
> senin
> için :)
>
> --
> İyi Çalışmalar;

İlk postayı biliyorum canım... Sadece Gökçen'in hangi paketlere onay
vereceği kısmı muallakta olduğu için en son halini bir derleyip listelesen
diye rica ettiydim. Yoksa senin de bildiğin üzere, bu güncellemeleri sık sık
senin yaptığın bu çalışma sayesinde  Özgürlükİçin'de haberleştiriyoruz. :)

Neyse, bayramını kutlar, gözlerinden bir kez daha öperim.

Ali