[Gelistirici] Depoya yeni paketler

Serbülent ÜNSAL serbulent at pardus.org.tr
1 Mayıs 2008 Per 14:44:11 EEST

Thursday 01 May 2008 14:43:16 tarihinde Ali Işıngör şunları yazmıştı:
> 01 Mayıs 2008 Perşembe 12:18 tarihinde Gökçen Eraslan
> <gokcen at pardus.org.tr>
>
> yazmış:

> Sevgili Serbülent,
>
> Tam listeyi buradan yayınlasan, biz bunları Öİ üzerinden haberleştirsek,
> bütün dünya bayram olsa?
>
> Gözlerinden öperim
>
> Ali

Benim onay verdiğim liste ilk postada. Ona Gökçenin burada onay verdikleri ve
verecekleri eklenecek. Ama istersen onay işi bitince copy paste yaparım senin
için :)

--
İyi Çalışmalar;

Serbülent ÜNSAL
Pardus Geliştiricisi
Our greatest glory is not in never falling, but in getting up
every time we do.
												[Confucius]