[Gelistirici] 2007, 2008, depolar, geliştiriciler....

Serbülent ÜNSAL serbulent at pardus.org.tr
20 Mar 2008 Per 18:07:00 EET

On Thursday 20 March 2008 14:24:50 Faik Uygur wrote:

> Biraz acarsak, parsellerden kasıt ve sorumluları şunlar olarak konuşuldu:
>
> xorg ve ailesi: Fatih
> kde.base ve qt: Faik
> system.base ve toolchain: Caglar
> openoffice, thunderbird, firefox: Gokcen
> multimedia ve oyunlar: Onur
> donanım (ses, printer, webcams, vs ): Onur, Ozan, Ekin

Şu son maddeyi biraz netleştirmek mümkün mü şu aşamada bilemiyorum ama, şöyle
desek;

Ses, webcam :Onur
Printer, scanner: Ozan

Tabi çok net olmadığını düşündüğüm bir kaç şeyde var, misal wireless tools - ?
( doğru takip ediyorsam bir kısmı Ekin de bir kısmı Onur da ), bluetooth -?
Bu son 2 sinede tek bir sahip bulursak sanırım derli toplu bir sahiplik
yapısına kavuşmuş oluruz...