[Gelistirici] 2007, 2008, depolar, geliştiriciler....

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
20 Mar 2008 Per 14:27:12 EET

Merhaba;

Thursday 20 March 2008 tarihinde, Erkan Tekman şunları yazmıştı:
> 20 Mart 2008 Perşembe 11:27:37 tarihinde Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
>
> Ben bu noktada kısıtlama olmasından yanayım, biliyorsunuz ofis içi
> toplantılarda da dile getirdim bunu. 2008'deki paketlerin, sürecin belki de
> uzunca bir kısmında, elle toplanıp derlenmiş paketler olması gereğine
> inanıyorum.

Şu anda zaten o kadar baştayız ki, fiilen öyle oluyor - ana parçalar depoya
girip depo en azından ayağa kalkana kadar parsel parsel gidiyor bu iş. O
andan sonra bileşen sorumlularına daha fazla  sorumluluk vermek mantıklı,
Doruk'un bir önceki mail'de hatırlattığı gibi sorumluların sürece dahil
olması konusunda alışkanlık yaratmış oluruz.

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]