[Gelistirici] 2007, 2008, depolar, geliştiriciler....

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
20 Mar 2008 Per 14:05:25 EET

20 Mart 2008 Perşembe 11:27:37 tarihinde Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> 2008 deposu [7]
> ----------------
> Bir ay önce devel deposundan system.base ve system.devel bileşenlerini
> alarak açtığımız ve sorunları çözüldüğünde kararlı Pardus 2008 sürümünü
> oluşturacak olan depomuz 2008 kaynak deposu.
>
> - Şu anda 2008 üzerinde herhangi bir commit kısıtlaması yok. Geliştiriciler
> devel deposundaki paketlerini 2008 deposuna geçirebiliyorlar.
> Burada izlediğimiz yöntem kısaca şu : Paketleri (veya paket serilerini)
> devel deposundayken 2008 üzerinde derlenir ve kurulabilir hale getiriyoruz,
> [...]

Ben bu noktada kısıtlama olmasından yanayım, biliyorsunuz ofis içi
toplantılarda da dile getirdim bunu. 2008'deki paketlerin, sürecin belki de
uzunca bir kısmında, elle toplanıp derlenmiş paketler olması gereğine
inanıyorum. Belki bu bağlamda, hem yine dün konuştuğumuz üzere, tam component
olmasa da parsel sorumluları ile sınırlı kalmak yerinde olacaktır.

ET