[Gelistirici] Bulunamayan komutlar..

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
15 Mar 2008 Cmt 03:05:30 EET

> /var'a taşımayı düşünüyordum zaten. /var'ın altında neresi en
> uygunudur karar veremedim.

 paket adı ile aynı olabilir

> Paketin adını ne koyalım? :)

 koymuşsun zaten, command-not-found ? :)

> Paketi hangi component'e alalım?

 applications.util bence

> Script gettext kullanmaksızın sağlam olduğunu düşündüğüm bir şekilde
> yerel bulup mesajı ona göre ekrana basıyor. Çeviriler script'in
> içinde, çevirisi olmayan yereller, C yereli ve POSIX yereli için
> ingilizce mesaj basılıyor.

 locale lerde  x_Y  x_Z gibi variantlar olabiliyor, şu hali yerine
replace(".UTF-8", "") kullanıp locale verilerini de x_Y şeklinde
tutarsak daha iyi olur bence

 Bu arada komutun PATH kullanımında bir karışıklık var. Mesela ben
kullanıcı olarak /sbin/abuzer yazarsam basename le abuzer çıkarılıyor
ama /sbin benim kullanıcımın PATH inde olmadığı için paketi db de
bulamayacak.