[Gelistirici] [paketler-commits] r41983 - in devel/system/base/baselayout: . files

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
1 Mar 2008 Cmt 21:35:33 EET

01 Mar 2008 Cts tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  - pisi çomar güncellemesi gördüğünde
> atıyorum /var/db/comar/needsrestart gibi bir dosya oluştursa
>  - çomar restart işini baselayout post una alsak ve baselayout bu
> dosyayı kontrol ederek bu işlemi yapsa

COMAR'ı restart etmiyoruz, 2.0 sürümünde. PiSi, güncellenen/kurulan paket
comar ise, o andan sonraki tüm postInstall çağrılarını
tr.org.pardus.comar.new adresine yapıyor, DBus otomatik olarak yeni bir
COMAR servisi başlatıyor, diğer süreç ise 60sn içinde ölüyor.

--
Bahadır Kandemir