[Gelistirici] [paketler-commits] r41983 - in devel/system/base/baselayout: . files

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
1 Mar 2008 Cmt 02:44:39 EET

29 Şub 2008 Cum tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> postInstall'u çalıştırılan son paket olmalı aksi halde örneğin değişen
> postInstall syntax'ı sebebi veya yeni eklenen model sebebi ile
> postInstall çalıştırılamayabilir gibi sonuçlar doğurabilir. Fakat bu
> varsayım şu varsayımı da yanında getiriyor, bu durumda da başka bir
> paketin veya paketin postInstall'unun baselayout içinden gelen herhangi
> birşeye/modele veya postInstall sonunda ortaya çıkan hedeye bağımlı
> olmaması gerekiyor.

> Yeni bir tag, ne bileyim index'e giren birşey veya PiSi'nin orasına
> burasına elleyerek bu durumu çözen bir çözüm üreteceğiz.

> [...]

baselayot'un diğer paketlere bağımlı olmasının tek sebebi postInstall.
postInstall işlem sırası için bağımlılık listesi tutulsun pspec içinde.
PiSi, Install/Update sırasında şöyle davransın:

system.base paketleri kurulurken --ignore-comar ile kurulsun ve system.base
paketlerinin tamamı kurulduktan sonra configure-pending yapılsın
(pspec'deki postInstall bağımlılık sırasına göre)

Sadece system.base'deki paketlerde kullanılacak bir tag olacağı için çok
karışacağını sanmıyorum. Yeni bir bağımlılık listesi olmaz diyorsanız,
configure-pending aşamasında, baselayout postInstall'un daima en son
çalıştırılması sağlanabilir, bağımlılık listesi tutmak daha doğru bence.

--
Bahadır Kandemir