[Gelistirici] yazıcı tanıma

Koray Löker loker at pardus.org.tr
12 Haz 2008 Per 13:29:44 EEST

Selam,

Dün bir ofise gittim, çıktı almam gerekti. 2008'le hiç printer bağlamamıştım.
Heyecan içinde, bu testi yapabilme mutluluğuyla usb kablosunu taktım. HDD
ışığının yanışından bir şeyler olmaya başladığını anlayınca süreçlere bakıp
cups'ın, python ve perl betiklerinin çalışıp gerekli işlemleri sürdürdüğünü
anladım. Ama bu konuda notification ihtiyacımız olduğu kesin...

Neyse efendim, baktım ki süreçler tamamlanmış, ofisten yazdır komutu verdim ve
karşıma yazıcı arayüzü doğru yazıcı seçili biçimde çıktı, fakat çıktı almayı
başaramadım. HP LaserJet1100 model... Belgeyi process ederken kalıyor
KPrintJob'dan baktığımda. Bu konuda daha geniş hata raporu gireceğim ama, bu
notify meselesini aklıma gelmişken yazayım dedim...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük İçin... http://www.pardus.org.tr /->