[Gelistirici] kernel paketi fam conflicts

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
8 Haz 2008 Paz 21:37:46 EEST

08 Haz 2008 Paz tarihinde, Burak Çalışkan şunları yazmıştı:

> En son sürümü 20-08-2007 tarihinde verilmiş;
> ftp://oss.sgi.com/projects/fam/download/

Hmm bunu kaçırmışım...

> gnome-vfs fam servislerini değil, fam kütüphanelerini kullanıyor. Bazı
> dağıtımlarda olarak sadece kütüphanelerini paketlere dahil ediyor.
>
> gnome-vfs sayesinde dizin işlemleri gözle görülür biçimde hızlanıyor.
> Rakipleri gibi bir dizini açmak için dakikalarca beklemiyor.
> Kanımca fam pardus deposunda olmasada, contrib deposunda sadece
> kütüphaneleri bulunmalı.

GNOME bilmiyorum ne yazık ki, fam kütüphaneleri ne yapıyor, eskiden ne yapıyordu bilmiyorum ne yazık ki. Fakat şunu biliyorum mesela Fedora'da fam yok, onun yerine gamin var ve o da Fam paketini obsolute [1] ediyor, o yüzden halen fam'ın herhangi bir depoya ait olduğunu düşünmüyorum :)

[1] http://cvs.fedora.redhat.com/viewcvs/*checkout*/rpms/gamin/devel/gamin.spec
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/