[Gelistirici] kernel paketi fam conflicts

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
8 Haz 2008 Paz 21:23:09 EEST

> FAM [1] adresine göre 2003 yılından beri release vermiyor,

En son sürümü 20-08-2007 tarihinde verilmiş;
ftp://oss.sgi.com/projects/fam/download/

> * inoify kullanamıyor
> * n tane yamayı yanında taşıyor

Evet, eski sürümlerinde çok hata var. Bundan dolayı bazı GNOME takımı fam'ın
bazı özelliklerini düzeltti.

> v.s. v.s. gibi özellikleri ile "iğrenç şey" halini halen koruyor.
>
> GNOME eğer __halen__ inotify kullanamıyorsa bence bu onların ayıbı, fam'ın
> depoya tekrar girmesi için mantıklı ve teknik bir sebep göremiyorum ne yazık
> ki :(

gnome-vfs fam servislerini değil, fam kütüphanelerini kullanıyor. Bazı
dağıtımlarda olarak sadece kütüphanelerini paketlere dahil ediyor.

gnome-vfs sayesinde dizin işlemleri gözle görülür biçimde hızlanıyor.
Rakipleri gibi bir dizini açmak için dakikalarca beklemiyor.
Kanımca fam pardus deposunda olmasada, contrib deposunda sadece
kütüphaneleri bulunmalı.

İyi günler.