[Gelistirici] Vim <-> Gtk2

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
7 Haz 2008 Cmt 12:35:18 EEST

On 12 May 2008 Mon 22:22:34 Eren Türkay wrote:
> Eski bilgisayarıma sadece system.base ve system.devel kurmak için işe
> giriştim ve rock solid bir metin editörüne ihtiyacım oldu. Vim'i depodan
> yüklemek istediğimde ise karşıma 150MB boyutunda içinde kdebase, kdelibs de
> bulunan karışık bir bağımlılık listesi çıkardı.

Son vim commiti ile GTK'yı disable ettim. Şu anki vim'i alıp gvim şeklinde
kopyaladım ve configure parametrelerini GTK ile çalışacak şekilde
değiştirdim.

gvim paketi GTK'ya linklenmiş vim binary'sini (vim-gtk) ve gerekli olan
linkleri içeriyor sadece. Playground'da duruyor [0].

Bu değişiklik ile minimal CD yapmak isteyenleri büyük bir dertten kurtardık.
İsteyen gvim'i ayrı olarak yükleyebilir. Vim gibi minimal bir metin
düzenleyicisini default olarak GTK arayüzü ile dağıtmak çok şey
kaybettiriyor.

[0]
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/eren/applications/editors/gvim/pspec.xml

Görüşler/öneriler?