[Gelistirici] Depo için testi biten paketler

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
3 Haz 2008 Sal 14:36:50 EEST

On 03 Jun 2008 Tue 12:53:06 Serbülent ÜNSAL wrote:
> Aşağıdaki paketler depoya girebilir.
>
> gnutls-1.6.3-7-10.pisi OK
> libxslt-1.1.24-8-5.pisi OK

Bunlar güvenlik güncellemesi idi, hâlâ nasıl bekliyorlar?

GnuTLS 2008-05-20 tarihinde güncellenmiş, libxslt 2008-05-14 tarihinde. Bu
tarihlerden beri kullanıcıya yansımıyorsa güvenlik işi ile uğraşanlar boşuna
uğraşıyor demektir.

Samba paketi daha test'e girmemiş bile ve ben buna 2008-05-28 tarihinde patch
eklemişim. Buna ek olarak RedHat samba güncellemesine kritik demiş,
milw0rm'da exploiti yayınlanmış [0]

Merak ediyorum test süreci nasıl yapılıyor? Eğer yararını görebiliyorsak bize
ne mutlu ancak güvenlik güncellemelerinde ben yarardan çok zarar görüyorum.
Lütfen ileriki günlerde güvenlik güncellemelerine daha çok özen gösterebilir
misin? 2007 deposuna alındığı gün test edilmesi/depoya girmesi herkes için
yararlı olur ve olması gereken de bu. İlerleyen günlerde olur da bir
geliştirici toplantısı olursa, bu test konusunu baştan aşağı bir konuşalım
derim, not alalım bir yere..

[0] http://www.milw0rm.com/exploits/5712