[Gelistirici] Milky ön tanımlı simge seti olacak mı?

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
1 Haz 2008 Paz 00:52:58 EEST

Saturday 31 May 2008 Tarihinde 23:55:28 yazmıştı:

> Onu gectim, kullanicilara yeni simge setini denemelerine izin vermeden
> baska bir set secimi sunmak biraz garip olur. (o_O)

www.ozgurlukicin.com da şu anda anket desteği yok ne yazık ki. Eğer olsaydı bu
işi bir anket ile topluluğa sorsanız güzel olurdu diyecektim, ama bu simge
seti bence de görücüye çıkmaya hazır değil. Tamam zevk meselesidir falan ama
bu thread uzasın madem millet görüşlerini söylesin. Emeğe saygı tamamdır;
uğraşılmış edilmiş. Ama bence tulliana2 bundan çok daha güzel görünüyordu.
Biraz basit düşünün Yeni kullanıcı ne çekirdeğe bakar ne gcc ye bakar simge
setine bakar. "Bu çok güzel olmuş," ya da "Bu ne lan böyle" der geçer gider.
Kendi çevrem ile alakalı konuşursam; en az şu anki kullanıcı sayısı kadar,
hatta daha fazla kullanıcı pardus 2008 in gelmesini bekliyor pardus
kullanmaya başlamak için. Bu noktada bu işi görücüye çıkarın derim. Tulliana
ile devam etmenin avantajları bence daha fazla. En azından alışkanlıkları,
göz aşinalıklarını korumuş oluruz. Milleti çektikten sonra bir ara sürümde de
yeni simge seti eklenebilir.

Saygılar...
--
Recep KIRMIZI