[Gelistirici] [paketler-commits] r50336 - playground/burak/gnomeproject/base/fortune-mod

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
23 Tem 2008 Çar 13:22:05 EEST

2008/7/23 Burak Çalışkan <burakclskn at gmail.com>:

> Geliştircisi kayıp olduğu için homepage bilinmiyor. Dökümanlardaki linki
> aldım bende. Birçok dağıtımda öyle yapmış.

Benim de merak ettiğim şey, geliştiricisi kayıp olan bir programı Gnome gibi
bir proje nasıl bağımlılık olarak kullanıyor? Ben fish-applet'in mümkünse
kaldırılmasından yanayım; ama paket politikamız buna izin vermiyor
diyorsanız, o zaman kendi svn hesabımıza mı alsak bu keratayı, n'apalım =/
Hadi link öyle kalsın filan demek de biraz garip kaçıyor.

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net