[Gelistirici] gretl bağımlılığı.

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
22 Tem 2008 Sal 23:39:11 EEST

Bir süredir yana yana iktisadi grafikleri pratik olarak çizebileceğim bir
uygulama arıyorum. gretl bir yerlerde gözüme çarpmıştı konuyu araştırırken.
Ekonometrik bir programmış kendisi.
Fakat gnuplot bağımlılığı var ve gnuplot depoda görünmüyor.

rkirmizi at laptux ~ $ sudo pisi it gretl
Sistem Hatası: Program Sonlandırıldı.
gnuplot bağımlılığı gretl paketi için sağlanamadı
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
rkirmizi at laptux ~ $ pisi sr gnuplot
rkirmizi at laptux ~ $

Paketleri bağımlılıkları ile birlikte almıyor muyuz?
--
         (o o)