[Gelistirici] [paketler-commits] r49906 - devel/programming/languages/php/php

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
16 Tem 2008 Çar 15:20:58 EEST

Merhaba;

Sunday 13 July 2008 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:

> Bununla ilgili değil ama benim anlatmak istediğim. Eğer eski actions.py'den
> bahsediyorsak bir "svn up" yapmakta fayda var :) Php paketi FastCGI desteği
> eklemek için 2 defa derleniyor. Şu anda "--with-mcrypt" sadece apache
> modülünü derlerken etkin, bunu bir de FastCGI derlerkenki kısma da eklemek
> gerekli.
Bu konu halen çözüme ulaşmadığı için php'yi merge etmedim...
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]