[Gelistirici] [paketler-commits] r49906 - devel/programming/languages/php/php

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
13 Tem 2008 Paz 17:02:36 EEST

On 13 Jul 2008 Sun 13:05:38 Gökmen Görgen wrote:
> 2008 merge isteğinde bulunmadan evvel, mcrypt paketlerini kontrolden
> geçirmeyi düşünmüştüm. Zira phpmyadmin'i mcrypt desteğiyle çalıştırdığımda
> karakter kodlamasında bir gariplik farkediyorum. Mcrypt'i beklememize gerek
> yoksa merge edelim.

Bununla ilgili değil ama benim anlatmak istediğim. Eğer eski actions.py'den
bahsediyorsak bir "svn up" yapmakta fayda var :) Php paketi FastCGI desteği
eklemek için 2 defa derleniyor. Şu anda "--with-mcrypt" sadece apache
modülünü derlerken etkin, bunu bir de FastCGI derlerkenki kısma da eklemek
gerekli.