[Gelistirici] [paketler-commits] r39609 - playground/caglar/kernel/kernel/files

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
30 Oca 2008 Çar 21:14:18 EET

Wednesday 30 January 2008 21:08:32 tarihinde Erkan Tekman şunları yazmıştı:
> İlk mesajımda aynı şeyi sormuştum: "Bizim Konqueror Flash'ı çakarken
> OpenSUSE ile Fedora da çakıyor muydu?" Eğer öyleyse, ki çok çok çok
> şüpheliyim, susacağım.

Susabilirsin o zaman Tekmancığım, Kubuntu bugün fix etti Flash'ı, Fedora fix
etti mi emin bile değilim ki Fedora flash dağıtıyor mu sorusu da ortada. Biz
OpenSuse ile _beraber_ fix ettik ama sağolsun GTK+ paketlerini develden
2007'ye bizde çalışıyor deyip merge edildi. Böylece Flash bir süre daha bozuk
kaldı.

Teşekkürler,
ismail

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.