[Gelistirici] java applet konusunda deneyimli arkadaşlar özellikle baksın lütfen

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
29 Oca 2008 Sal 20:13:36 EET

Hazır başlamışken ilsis.meb.gov.tr ve e-okul.meb.gov.tr'ye de bir el
atıverseniz de biz de öğretmenler olarak kurtulsak artık şu zulümden. İlsis
direk ana sayfasını dahi açmıyor, ie isterim diyor, e-okul ise kullanıcı
girişi yapamıyor...

29.01.2008 tarihinde Koray Löker <loker at pardus.org.tr> yazmış: