[Gelistirici] java applet konusunda deneyimli arkadaşlar özellikle baksın lütfen

Koray Löker loker at pardus.org.tr
29 Oca 2008 Sal 19:43:34 EET

Selam,

http://www.emekli.gov.tr/online_islemler.html

adresindeki işlemler sunucudaki java appletler çağrılarak düzenleniyor ve
fakat tüm açıklamalar ie tarayıcısına yönelik olduğu gibi, Firefox ile
çalışmıyor da...

Belgelendirme, veritabanı ilişkisi vb. hangi alandaki başka bir bağımlılık
konuyu Java'nın platform bağımsızlığından, ie bağımlılığına getiriyor ve bu
konuda sunulabilecek alternatifler nelerdir?

Tübitak'tan Emekli Sandığı (ya da yeni kanunla birleşik SGK vb.) ile bağlantı
kurularak "bu konuda, şu alternatifleri devreye sokarak Pardus'a uyumluluk
sağlamanızı istiyoruz" denmesiyle uğraşmak niyetindeyim. Kendi başıma
anladığım kadarını farklı kamu kuruluşları, bankalar vb. için yapıyorum hali
hazırda...

Bu sitedeki soruna ilişkin bir alternatif önerme şansım olmayınca (beni
aşıyor) sizden yardım istemeye karar verdim. Bu sitenin Pardus'la
girildiğinde çalışmamasına yol açan şey nedir ve nasıl çözülür konusunda
fikri olanların bana mesaj atmaları çok makbule geçer... (Herkesin
yararlanabileceği genel link vb. de atabilirsiniz, hatta onu listeye atın
arşivlensin, insanlar yararlansınlar...)

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->