[Gelistirici] java applet konusunda deneyimli arkadaşlar özellikle baksın lütfen

Koray Löker loker at pardus.org.tr
29 Oca 2008 Sal 22:27:34 EET

Selam,

On 29 Jan 2008 Tue 21:30:18 Mehmet Akin wrote:
> VM'ini kullanışlar, muhtemelen bazı ekstra widgetleri veya servisleri
> kullanmak için. Neden düzeltmiyorsunuz deyince de yeterli kaynağımız yok
> veya Yeni sisteme (Medula?) geçene kadar bunlarla devam tadında bir
> cevap vermişlerdi. Tabi bu olay olalı bir yıldan fazla oldu güya 2007
> sonunda bitecekti geçiş felan. Bana sorarsanız zor biraz.

Yani en azından Medula'nın (100YTL'lik bir fiyatı olduğunu öğrenmekten öteye
geçemedim) platform bağımsız geliştirildiğini düşünmemiz mümkün mü bu
duyumlara dayanırsak? Hiç yoktan iyidir diyeceğim, bu gecikme tahminen bir
miktar da SGK'nın kuruluşunun fiiliyata dökülemeyişiyle ilgilidir.

emekli sandığı sitesi, doğrudan kurumun SGK'ya embed edilen yönünün
vurgulandığı bir altsiteye yönlendirilmiş, tahminen bağımsız organizasyon
yeteneklerini çoktan kaybettiler ama tam da birleşemedikleri için böyle
garabet bir yapıda çalışıyorlar şu an için :(

> Konu ile ilgili ekstra bilgisi olan varsa anlatırsa sevinirim. Türkiye
> e-devlet alanının bir Ms çöplüğü halinde olması malesef çok üzücü.

Aslında tesadüfen öğretmen dostlarımızın talepleriyle ilk adımını attığımız
müfredat önerisinin paralelinde e-devlet'in özgür standartlara uygunluğuna da
çok ciddi kurumsal olarak el atmamız acil ve önemli bir durum ama geliştirici
ekipten çok Tübitak'ın işi tabii... Bakalım o kanatta neler yapabileceğiz...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->