[Gelistirici] [paketler-commits] r39664 - devel/applications/multimedia/dvgrab

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
25 Oca 2008 Cum 16:20:31 EET

Fri, 25 Jan 2008 15:56:29 +0200, Koray Löker <loker at pardus.org.tr> :

> Bu mantıkla bakınca mplayer neden lirc'e depend ediyor, uzaktan
> kumandam yok ama lirc'i kaldıramıyorum aynı senaryo doğrultusunda...
Dogru hatirliyorsam mplayer'la lirc kullanmak istersen, derleme
asamasinda lirc'a ihtiyac duyuyor. lirc destegi ile derlenmis bir
mplayer da daha sonra lirc olmayan sistemde calismiyor.

Orada bir cozumsuzluk soz konusu. Lirc destegini herhangi birinin
kullanabilmesini istiyorsan, herkese uygulamak zorundasin.

                   Doruk