[Gelistirici] [paketler-commits] r39664 - devel/applications/multimedia/dvgrab

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
25 Oca 2008 Cum 15:54:56 EET

Fri, 25 Jan 2008 15:49:50 +0200, Koray Löker <loker at pardus.org.tr> :

> Onur'a uzunca yazmıştım, oradaki mantıkla bana birisi dep. konusunda
> bu yaklaşımın olası problemini de anlatır mı ben de bundan sonraki
> mantık yürütmelerimde ona göre davranayım. Ben runtime'ı sadece
> çalışır/çalışmaz olarak değil, "bu paketin kullanıcıya sunacakları"
> kapsamında değerlendirerek yazıyorum.
Soyle dusunebilirsin... Kopete web kamerasi araciligi ile iletisim
destekliyor. O zaman kuruldugu zaman dagitimdaki tum web kamerasi
suruculerini de beraber kurmali midir? Ya da Torcs oyunu beraberinde
tum ekran karti suruculerini de getirmeli midir?

"Donanim"in taninmasi ile o donanimi kullanan yazilimi ayirmak gerekli.

                   Doruk