[Gelistirici] [paketler-commits] r39664 - devel/applications/multimedia/dvgrab

Koray Löker loker at pardus.org.tr
25 Oca 2008 Cum 15:49:50 EET

On 25 Jan 2008 Fri 15:46:38 Ekin Meroğlu wrote:
> +1, dependency olmasına gerek yok..

Onur'a uzunca yazmıştım, oradaki mantıkla bana birisi dep. konusunda bu
yaklaşımın olası problemini de anlatır mı ben de bundan sonraki mantık
yürütmelerimde ona göre davranayım. Ben runtime'ı sadece çalışır/çalışmaz
olarak değil, "bu paketin kullanıcıya sunacakları" kapsamında değerlendirerek
yazıyorum.

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->