[Gelistirici] geliştirici toplantısı gündemine dair

Rasim AKAR alsaberk at gmail.com
17 Oca 2008 Per 10:19:48 EET

Thursday 17 January 2008 01:52:12 tarihinde Koray Löker şunları yazmıştı:

> Bu konuda bir yanlış anlaşılma oldu sanırım. multimedya ile ilgili
> uygulamaların daha verimli çalışacağı bir taban hazırlayacağız, bu demek
> oluyor ki osiloskoptur, synthesizer'dır, jackd'dir bir takım ses
> altyapılarının latency problemleri çözülsün...
>
> Yani Rasim'in şimdiye kadar yazdıklarından anladığım kadarıyla grafikle bir
> çeşit ilişkisi var ama ses konusunu hiç gündeme almadı, orada multimedya
> sözcüğünü görünce yanlış anladıysanız diye açıklık getireyim dedim...

Evet ses konularında fazla konuşmadım bu güne kadar ama benim asıl mesleğimi
soracak olursan koray video edit ve ses editleme diyebiliriz. hatta öyleki
bir çok kendi yaptığım rap tarzında bestem ve video efeckt'im de mevcut
inşallah toplantıda gösterir ve dinletirim.