[Gelistirici] geliştirici toplantısı gündemine dair

Koray Löker loker at pardus.org.tr
17 Oca 2008 Per 01:52:12 EET

On 16 Jan 2008 Wed 18:09:34 Eren KOVANCI wrote:
> Gündeme Multi Media konusunun gelmesi oldukça iyi oldu. Bizde Taner ile bu
> konu üzerinde uğraşıyorduk. Bu tür uygulamaların tanıtım aşamalarında
> (yazılı olarak) bende yer almak isterim.
Bu konuda bir yanlış anlaşılma oldu sanırım. multimedya ile ilgili
uygulamaların daha verimli çalışacağı bir taban hazırlayacağız, bu demek
oluyor ki osiloskoptur, synthesizer'dır, jackd'dir bir takım ses
altyapılarının latency problemleri çözülsün...

Yani Rasim'in şimdiye kadar yazdıklarından anladığım kadarıyla grafikle bir
çeşit ilişkisi var ama ses konusunu hiç gündeme almadı, orada multimedya
sözcüğünü görünce yanlış anladıysanız diye açıklık getireyim dedim...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->