[Gelistirici] [DUYURU] Geliştirici Toplantısı

Ali Işıngör isingor at gmail.com
15 Oca 2008 Sal 22:34:10 EET

15.01.2008 tarihinde Koray Löker <loker at pardus.org.tr> yazmış:

> Merhaba,
>
> Yarın öğlen Bahçeşehir Üniversitesi Yazılım Mühendisliği bölüm başkanı
> Nizamettin hocayla buluşarak ayrıntıları kesinleştireceğiz.
>
> Şu anda belli olanlar:
> Beşiktaş'taki muhteşem kampüsünde bölümün nezdinde üniversite bize ev
> sahipliği yapacak ve yaklaşık 50 kişilik bir sınıfta, projeksiyon
> makinası,
> internet vb. olanaklara sahip olarak 2008'de neler yapacağımızı tüm pazar
> günü boyunca konuşabileceğiz...
>
> Yarın ve diğer günlerde ayarlanacaklar:
> [...]

İlk taşı atmış olayım :). Meren'in daha önceki IRC ve Geliştirici
toplantılarında kullandığı mantıkta bir Wiki sayfası hazırlıyorum. Sık sık
güncelleme yapın ve toplantıya gelecek arkadaşlar lütfen isimlerini
yazsınlar...

http://tr.pardus-wiki.org/20-01-2008_Geli%C5%9Ftirici_Toplant%C4%B1s%C4%B1<http://tr.pardus-wiki.org/20-01-2008_Geli%25C5%259Ftirici_Toplant%25C4%25B1s%25C4%25B1>

Ali